trött, saknar och mardrömmar

go kväll.
är nu hemma och har varit det sen en timme tillbaka.
är helt slut efter kvällens arbetspass, det var mkt att göra och stressigt.
och att man är trött redan innan passet hjälper inte-.- fattar inte att jag är så trött när jag sovit i tio timmar ändå..
fast grejen är den att jag drömmer mardrömmar igen.. hatar det! hatar att vakna upp och märka att man har gråtit i sömnen.
hatar att vakna hastigt och vara rädd och sedan vara helt ensam i mörkret som man vaknat upp till.
jag orkar inte med dessa mardrömmar, dom gör en utmattad!:(
Sen att även sakna Mathias så mkt som jag gör är gaalet...
trodde inte det skulle vara så jobbigt utan honom:( vill att han ska komma hem nu, nu, nu från bulgarien!
en hel vecka kvar innan han kmr hem.. kmr det kännas såhär hela veckan? i så fall blir det en väldigt jobbig vecka:O
men nu ska jag starta en film (vet dock inte vilken..) men i alla fall försöka sova också..
godnatt, puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback