Lunkar på

Hejsan hoppsan!
ja, livet lunkar på med lite gupp här och var, men de är väldigt bra ändå!:D
är totalt
kär, kär, kär!
i
han, han, han!
Som fick världen att stanna,
som fick tiden att stanna.
Det blev du och jag den 12/9-2010<3
Stefano<3<3
Annars så känns de rätt tugnt när de gäller skolanx)
men har precis pluggat undan tre uppgifter bara sådär:D, de kändes väldigt bra(y)
men har fortfarande en del att göra, men det är ändå inte allt för mkt, en sak i taget helt enkelt!=)
dessutom så kmr min kääraste ikväll efter träningen, troligen en trött en(a) hihi!=D
Sa jag förresten att jag är kär, kär, kär!=D<3
tihi!
Pussipuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback