Dålig bloggare? svar ja!

haha, ja jag är ett hopplöst fall när det gäller att blogga:P

mer än en månad sen nu^^ höhö:P
i alla fall så flyter livet på:) älskar min pojkvän och börjar verkligen gilla mitt jobb:D(a)
dock lite kämpigt med skolan nu, men försöker verkligen att skärpa mig!
håller i alla fall på med ett reportage i skolan nu:D säger inte vilket ämne jag har valt, men det är i alla fall kul att skriva reportage om något man tycker är intressant, och som man är rätt insatt i:P
och snart är även november slut:O galet vad månaderna går, det var två månader med min älskling i fredags:O vilket kändes helt otroligt att det redan gått två månader:O
ska på fredag på bio och se den senaste harry potter filmen som har premiär idag:D
awsomeness! ska bli kul! det blir med Cissi, Sandra och älskling:)
nu ska jag kolla om det kmr något bra på tv!

Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback