Bilder och minnen

Sitter i skolan nu och är helt klar med reportaget!:D känner mig lite stolt(a)
Nu när jag inte har haft något att göra så har jag sorterat mina dokument och nu sitter jag och kollar igenom alla mina bilder som jag har här i skolan:)
blir så nostalgisk när jag kollar på bilderna, fett kul det var då...
saknar lite dem gamla tiderna.. för typ ett år sen(a)
nu borde jag gå ner till mentorstiden som börja för tre min sen.. orkar seriöst inte-.-
Dock vet jag inte vad jag ska göra nu, har slutat skolan nu och börjar jobba först vid fem:P
hmm, kanske tar en sväng till forum^^ får se.
vill att det ska bli måndag(a) då får jag min dator!:D wohoo! ska bli fett skönt!
slippa dela dator med någon och jag kan ta med mig den överallt;D
och jag kmr typ ha obegränsat med minne:O eftersom att jag är ensam på datorn(a)
hehe....
nu borde jag göra någon av dem uppgifterna som jag har på min lista, vet dock inte vilken jag kan göra... har inte direkt något matrial-.- känns ju super!
aja, ska se vad jag kan göra
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback