Gymnasiemässan

ojojoj, vad jag är trött nux) har varit kul och ansträngande idag på gymnasiemässan:P
fotade en massa folk, vilket var kul;) och sen fick jag låna ett 50 mm objektiv av Anna, vilket var super:D
ska definitivt spara till ett eget sånt objektiv(a)

Just nu sitter jag hemma ensam och älskling slutar träna först vid sju, halv åtta:) tror jag:O
så är ensam ett tag till:)
Fryser som fan också:O så en kopp te är på väg:)
Imorn är det lördag, skönt tänker många, men ingen vila. ska jobba 11-16, sen en vända i forum
och sen hem till pappa för att fira syrran som fyller 19 idag:) söndag blir det jobb igen, 11-17.
sen kan jag pusta ut lite, får sova lite på måndagen i alla fall(a) börjar tio:)
men nu ska jag chilla framför tv:n!
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback