Kände för lite bloggande

Idag har dagen varit låååång.... började skolan nio, egenligen inte så tidigt, men slutade fem..
dagen började med journalistik, som inte var helt lätt att hålla sig vaken på.. ööh somnade ett antal gångerxD sen var de lunch och sen en väldigt flummig mentorstid:P där de nya ettorna stod för flummigheten^^ fast väldigt kul i alla fall=) näst sista lektionen var de flummigaste av alla ämnen som vi har, nämligen filosofi:P idag diskuterades är våld språk? och vad är skillnaden mellan språk och att kommunicera? rätt kul ämne att diskutera:) sista lektionen var idrott och hälsa, teoretiskt;) pratade om kroppen och dess organ, och jesper hade med sig orrgan:D dockan med alla organ;) det är rätt intressant hur kroppen fungerar:O
i alla fall så slutade den lektionen kvart över fyra och sen väntade jobb på donken från fem till tio;) var inte en av mina bättre dagar, hörde fel vad en kund sa och tappade saker.. alltså inte en av mina bättre dagar^^ men men, man har sina dåliga dagar=)
nu är jag här hemma och borde så gå och lägga mig... ska göra de snart=)
Men säger godnatt för idag!
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback