skoltrött och sliten

såhär i höstmörkret är man rätt trött och inte minst sagt sliten, har sån stress över skolarbeten som måste göras och har fortfarande ingen praktik-.-
börjar få en aning panik nu med tanke på praktiken.....
Är så himla trött på skolan också, det tar aldrig slut! vill bara få ledigt och slippa tänka på skolan:(
snart kommer jag gå in i väggen, är så himla sliten! får ingen bra sömn, har mardrömmar nästan varje natt:O
kan det inte bara sluta! någon som kan tänka sig att göra lite av mina skoluppgifter? hehe(a)
längtar så till julen då jag bara kan släppa allt för ett tag! så skönt!
dock kmr min älskling vara borta i tre veckor under jullovet och efter:( kmr sakna honom till tusen!
just nu sitter jag i skolan och har ingenting att göra, är klar med reportaget
vilket i och för sig känns extremt bra!:D
men ska väl försöka mig på att lägga ihop text och bild i indesign, som jag för övrigt inte alls förstår mig på:O
aja, wish me luck!(a)
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback