2010 ska bli en ny start...

2010 för mig ska bli en omstart, ska radera vissa personer ur mitt liv..
jag ska våga ta steget och släppa det förflutna och det som inte går att ändra på.
jag ska se framåt och inte titta tillbaka...
nu försvinner du ur mitt liv för alltid
ditt nr, borta
din msn, borta
du... borta.
jag vill inte ha de såhär längre och jag orkar inte med.
du ska bort... för alltid.
de finns andra personer i mitt liv och jag behöver verkligen inte dig för att vara lycklig!
finns många andra som gör mig lycklig och gör mig till den jag är.
dom personerna har funnits där för mig...
du, du blev sur för en liten sak, så jävla patetiskt egentligen och jag blev så jävla ledsen..
vfr? för jag älskade dig men de var inte värt det att älska dig...
jag blev ju bara sårad av de.
hoppas på ett bättre år...igen.
men måste säga att detta år har varit rätt bra ändå!:)
ingen har dött, vilket jag är glad för:)
och jag har fått en massa nya och helt underbara kompisar:)
tack till er, ni vet vilka ni är<3<3
ses nästa år!
Puss på er<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback