Annandag jul^^

tjeena!
nu är de annandag jul och idag ska jag på bio^^
igår så var jag bara hemma och inne hela dagen, sov fram till halv tolv^^
de var fett skönt och idag sov jag till halv elva:) asså åååh, så jävla skönt att kunna sova länge:D
de jag fick i julklapp var ett kamerastativ!:D:D WEEEI! fett glad jag blev för de(a)
sen fick jag ett frågespel som man kan ha till tjejmiddagar:P
och ett wii också!;D fast de är gemensamt till mig, jenny och amanda^^
sen kommer jag nog få ,lite julklappar på nyår också;D aah! mina finska släktingar kommer hit till sverige för en gångs skull;) i vanliga fall så brukar vi alltid åka till finland men nu kommer dom till oss;D
fast mina kusiner kommer inte, dom är så vuxna och har andra saker för sig^^
men mina mostrar med män kommer, min morfars fru och min morbror^^
de blir nog kul!;D
den här veckan som kommer blir de shopping med cissi förhoppningsvis och ska även hjälpa till hemma med förberedelserna för nyår^^
nu sitter jag här och fryser, som vanligt;P
fryser typ hela tiden(a) kanske borde klä på mig mer(a)
nåja, nu vet jag inge mer att skriva!
Puss på er<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback