Dagen efter

tjeena!
nu är de söndagkväll och herregud vilken kväll de var igår!:O:D
riktigt roligt hade jag, samtidigt som de hände en del tråkigheter...
men men, sånt händer!^^
tänker inte skriva om vad som hände här men jag kan säga att jag mådde sjukt illa ett tag där:P(a)
och ja, jag somnade på badrumsgolvet(a)
sen så gick de över och de vart bättre.
nu såhär dagen efter så mår jag toppen!:D vilket är skönt^^
är bara väldigt trött, eftersom att jag inte kunde sova så mkt i natt..
åt frukost vid tolv, halv ett och blev hämtad strax där efter.
sen så kom josse och hennes mamma hit och josse och jag bakade medans dom två åkte till hamnen och shoppade;)
och måste säga att chokladbollarna blev otroligt goda!:D
nu har dom gått, dom gick väl för en halv timme sen elr. nåt^^
och jag måste tyvärr överge datorn för morsan ska ha den för en gångs skull:O;)
men men, ska ändå laga maten ikväll så!^^
nu måste jag gåååå!
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback