Decemberkväll och glass

hej på er!
nu är de lördagkväll och jag är hemma:)
det är inte så farligt att vara hemma faktiskt,
fast hade gärna varit hos någon kompis och kollat på film(a)
men men, hemma ikväll som sagt och ska snart ta efterrätt:)
de blir chokladglass;D
smarrigt^^
imorn vet jag inte vad jag ska göra:o förutom att jag ska på middag på kvällen^^
asså de är helt otroligt att jag inte har slutat skolan ännu-.- asså alla andra har de:O
känns så jävla segt...
har dessutom prov på måndag och skolavslutningen är på tisdag:O-.-
fyfaaan säger jag bara...
nåja, skönt ska de bli med looov!;D
då ska jag sova:P
och sen umgås med kompisar hoppas jag:O
annars blir de jobbigt...
är så social av mig så jag måste bara träffa kompisar liksom(a)
haha, ska även handla julklappar under mellandagarnaxD
vet de är lite skumt men så är de när pengarna inte räcker till:P
men men, nu blir de tv tror jag minsann;)
Puss på er<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback