Den 23:de december

hejsvejs i mörkret!
igår var jag hos Felicia och Sandra och Jesper var även där:)
vi spelade ps2 och kollade på film, tog de bara lugnt helt enkelt^^
vid halv två åkte sandra hem och jag och jesper sov kvar:)
idag gick jag upp nio för att jag skulle följa cissi till farsta och shoppa;)
de var lugnt till en början men sen kom en massa folk;O
ja, jag handlade en julklapp och hon handla ett antal julklappar:P
sen blev de lunch och sen så åkte jag hem:)
väl hemma så slog jag först in paket och sen så gjorde jag knäck och sen kolla jag på film fram tills nu:)
nu ska jag nog köra lite ps2, fast skulle vilja ha lite nya spel(a)
hehe;P
imorn är de julafton och då får man paket(a) asså jag har verkligen ingen aning om vad jag ska få:O
de blir intressant att se:) Jag hoppas i alla fall på ett kamerastativ(a)
fast ärligt talat så är jag inte så sugen på att fira jul... har ingen julkänsla alls.
nåja, kanske blir bättre imorn och efter en natts ordentlig sömn:)
Vill bara säga god jul och gott nytt år på er!<3<3 hoppas ni får de mysigt och har kul:)
Hugs and kisses er söta och underbara Sandra:)(a)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback