kväll

hejsvejs!
nu sitter jag hemma och jag är jättetrött efter dagen så de blir inge långt inlägg.
jag var hemma vid kvart i sju och började direkt med maten, var något hungrig.
sen så satte jag mig och kolla på tv samtidigt som jag åt.
och nu sitter jag här vid datorn, dock blir de ingen längre vistelse, är såååå trött-.-
imorn är de debatt och säger bara åt helvete med de.
vi är inte klara på långa vägar, jättekul-.-
får se hur de går för jag vet inte om jag klarar av att hålla tal, är inte alls taggad och har ångest inför de.
måste prata med edmund elr. anna imorn om de...
kmr fan börja gråta känns de som....
får se hur de går!
Puss på er<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback