saknad

jag tänkte för ett bra tag sen att jag inte skulle klara av att förlora dig, de var otänkbart...
nu har jag förlorat dig och jag lever..
men det är inte lätt..
jag saknar dina sms i min mobil
jag saknar dina kramar, dom var så varma
jag saknar stunderna med dig
jag saknar att du retades med mig
jag saknar nätterna med dig
jag saknar de faktum att du alltid fick mig att le
att du fick mig glad om jag var ledsen...
Jag saknar allt med dig och det kmr jag alltid göra..
nu försöker jag gå vidare men jag håller dig kvar i mina tankar ändå
jag kmr aldrig kunna släppa dig för jag älskar dig<3 


Jag är glad men de känns ändå som om något fattas..
jag vet vad de är men jag vet att det är inte något man bara får sådär...
jag orkar inte leta så jag väntar.
jag lever mitt liv och sen får jag se vad som händer...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback