skolan igen

heeeej!
nu sitter jag i skolan igen och har håltimme som vanligt till två:P
hmm, har suttit och redigerat lite bilder men nu vet jag inte vad jag ska göra...
var ensam hela kvällen igår och de var skönt men samtidigt tråkigt, är inte så mkt för att vara ensam(a)
i alla fall så var jag inte de igår.
jag sov en timme efter att ha äntligen kommit hem efter att ha suttit fast i slussen i två tim p.g.a. vädret-.-
jag kom aldrig till skolan ens en gång-.-
sen så gjorde jag pannkakor till middag:D fett gott;D
tog även ett varmt bad, vilket var sjukt skööönt:)
halv tio var de the simpsons movie på sexan:D den var fett rolig, även fast jag sett den tidigare;)
jaa, sen gick jag och la mig:P
I morse så försov jag mig en och en halv timme, super braxD
så jag hann vara med en halv timme på lektionen på morgonen(a)
men jag är med på idrotten i alla fall:D wohooo!
ikväll ska jag på tvinspelning på svt, ska vara publik för något nytt humorprogram^^
hoppas på att de blir kul, de blir de säkert, ska dit med Felicia Cissi och Markus^^

Här är en blid som jag har gjort lite redigering på:)

tycker den vart lite cool;)

skriver kanske ikväll om jag orkar:)
Puss på er<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback