snart nyår

hej!
nu är de två dagar kvar och de som har hänt sen sist är att jag var igår i farsta med Cissi, Felicia och Frida och shoppade^^ de var kul de;D
På kvällen var vi ute och åkte pulka men då var inte Felicia med:/ lite synd
men sandra och frida var med^^
de var rätt kul även fast man slog i svanskotan och har blåmärken på rumpan-.-
sen så sov jag hos Cissi tills idag och idag så åkte jag först till lisa och väntade på att hon skulle bli klar för vi skulle iväg till forum^^
jaa, jag kom hem med sex kassar(a) hehe, de vart lite mer shopping än väntat...
sen när jag var påväg hem från bussen, trore ni inte att jag lyckas med att halka-.-
jag halkar i stentrappen, slår först i axeln och sen i huvudet!-.- tror axeln tog den värsta smällen...
vet inte men tror jag har en mindre hjärnskakning för jag är lite yr och illamående när jag är uppe och rör på mig..
så jag försöker sitta still så mkt som möjligt^^
kmr säkert få feta bulan i huvudet och feta blåmärket på axeln-.-
och jag är dessutom aptrött men får inte sova än för mamma vill se om de är något med tanke på mitt huvud...
så jag kanske får gå och lägga mig vid tolv först:P yäy-.-
men nu tror jag att jag ska gå och kolla lite på tv^^
Puss på er<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback