söndag

god eftermiddag!
idag har jag inte gjort mkt, vart och hämtat en julklapp som jag fått:)
har även satt ännu mera glitter i granen och en stjärna som mamma köpte idag;D
så nu är granen heelt klar, i alla fall här hos mamma^^
hos pappa ska jag också klä granen:)
ikväll ska jag på middag med mamma och syrran hos några vänner till oss:)
blir nog trevligt^^
imorn är de skola igen-.- fy tusan att vi inte har slutat ännu:O
prov också imorn:O-.- och utvecklingssamtal eftersom det inte blev av förra veckan då jag inte ens kunde komma till skolan p.g.a. snön.
på tisdag är de avslutning och de är ju verkligen bra att vi har fått veta några tider när vi börjar:P elr. intexD
men men, får säkert veta imorn:)
nu ska jag sätta ännu mera beysning i mitt rum;D
mysigt ska de bli(a)
Puss på er<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback