städa, städa och åter igen städa och lite matshopping

hej!
idag är det städning som gäller!
skittråkigt men måste göra de tyvärr-.-
mina finska släktingar kmr ikväll så ah^^
sen imorn är de nyår och de blir de fest här hemma:P
sen ska vi och stooooorhandla mat, de kmr bli apmkt;O
hatar att handla mat men men, fast i och för sig så kanske jag slipper följa med(a)
får se, tror jag måste följa med för de är så jävla mkt som ska handlas:O-.-
är i alla fall klar nu med städningen i mitt rum:D alltså den jobbigaste biten(a)
nu vet jag inte vad jag ska göra, mamma lär väl snart säga till mig att jag ska göra något:P
nåja,
Puss på er!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback