vfr jag går upp...

jag är så himla trött,
jag orkar inte,
min höst har inte varit en av dom bättre,
men det har heller inte varit något dödsfall...
jag är verkligen trött på skolan,
det är ett helvete.
Jag ligger efter i en del ämnen,
men jag orkar inte.
jag har gått i skolan i nio år,
och är inne på mitt tionde år.
anledningen till att jag går upp på morgonen,
anledningen till att jag lever mitt liv och inte bara skiter i allt är
ni.
ni är mina kompisar
,
ni är dom som lyser upp min vardag och hjälper mig ta mig igenom dagen.
ni hjälper mig hålla hoppet uppe,
ni håller mig vid liv.
om jag inte haft er hade jag inte haft ett liv värt att leva för.
jag är så jävla tacksam för att jag har er, ni är verkligen guldvärda!<3
Ni har stöttat mig genom mkt och ni stöttar mig varje dag.
Ni är anledningen till att jag vill leva.
Tack till:
Lisa, Maggie, Josse, Markus, Cecilia, Felicia, Sandra, Ossian och Crippe<33
Älskar er<3

Friends are the most important thing in my life<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback