vfr?

varför?
varför pratar du med henne?
vfr pratar du inte med mig?
hon var med på de också...
jag har försökt att släppa dig men nu, de går fan inte.
jag tänker på dig varje dag men försöker glömma.
jag mår dåligt varje dag.
men försöker må bra varje dag.
jag skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka
du betydde så otroligt mkt!<3
förlåt, igen.
jag kan inte säga det för många gånger.
förlåt, förlåt, förlåt.
förlåt för att jag såra dig
förlåt för att jag skämta sådär
förlåt för att jag någonsin funnits.
men jag är inte perfekt
jag begår misstag och jag har lärt mig.
det plågar mig att du inte pratar med mig
det plågar mig att du pratar med henne.
JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET</3
JAG ÄLSKAR DIG RICKARD JÖNSSON<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback