30-11-09

hejsvejs!
idag har man varit ledig och har varit hos cissi hela dagen^^
är fortfarande de:D ska åka vid fem, typ.
imorn ska man gå i skolan mellan tjugo över tio till sex!:O
hallåå-.- ba för att de är öppet hus...
och på onsdag ska man ha debatten! hjälp!:O:O
är inte klar assåååå:'(
får se hur de går...
sen så har jag bestämt mig för att sjunga på julavslutningen, igen(a)
något läskigt nu när de är en nu skola och allt...
plus att de är fler elever:O
shiiit, se om jag vågar:S men de skulle va jätteroligt att göra:) eftersom att jag gillar att sjunga så^^
vet redan vilken sång jag ska sjunga men tänker inte säga något;)
behöver bara musik så går de:P
shiiiiit! nervös och glad!:D
hihi(a)
nu ska jag va social med cissi!
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback