första advent

God eftermiddag!:)
nu är de första advent, herregud vad tiden har flugit iväg!:O
men men, de har varit en rätt bra dag, har bakat pepparkakor!:D
årets första pepparkakor faktiskt^^
är just nu mjölig överallt förutom på händerna:P
dom måste ju va rena när man skriver här på datornxD
men jag ska väl snart tvätta rent mig:P
Imorn är man ledig!:D något nice! ska hem till cissi och hjälpa henne med hennes rum och sen ska hon va modell för vår fotouppgift i skolan:)^^
men ska sova imorn i alla fall^^ men inte allt för länge!^^
men lite i alla fall:P
FYFAAAN VAD JAG SER FRAM EMOT LÖRDAGEN!:D<3
då jävlar blir de kul!:D
hihi^^
nu ska jag nog gå och skölja av mig(a) I look like a ghost(a)
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback