fortfarande skola

sitter fortfarande i skolan och gör partiprojekt.
något segt men måste verkligen bli klart med de.
ska ha debatten nästa vecka på onsdag så imorn blir de hårdkörning hela dagen!
hoppas verkligen att alla kommer till skolan imorn, vore verkligen toppen.
är hungrig och trött nu också men jag är nog hemma till middagen, vilket är skönt.
har sjukt ont i armen också efter gårdagens spruta-.- och armbågen...
armbågen vet jag inte vad de är med, kan inte räta ut den helt, de gör verkligen jätteont!:O
får kolla upp de om de inte blir bättre!
nu måste jag nog återgå till arbetet!
elr. ja, jag har typ ingenting att göra:o är klar med mitt område(a)
nåja,
Puss på er!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback