hemma

Nu är jag hemma dåra! var hemma halv elva^^
snacka om att jag är trött och att de var jobbigt att åka den långa vägen hem-.-
men tänkte att Lisa och Jens skulle få va ensamma lite(a)
ja, de vart liksom helt oplanerat att jag skulle till lisa, bestämde de när jag hade slutat^^
hos lisa var även Josse:D så de va nice^^
jens åkte iväg strax efter att jag hade kommit, han skulle fixa något:P
då kollade vi tre på film, vi kolla på taken, den var fett bra:D
sen så kom jens tillbaka strax efter filmen, tror jag de va:P
och sen kom henke också^^
han var inte där så länge för Josse och henke skulle hem till josse och äta middag^^
ja, då vart de bara vi tre kvar sen dåra:P
jaa, vi gjorde mat, fast de blev lite fail, för de var inte gott med varm mackaxD
sen satt jag vid datorn och lisa, hon hoppa in i duschen:P
jaaa, sen satt vi där vid datorn tills jag skulle gå vid kvart över nio så^^
då jag åkte hem:P
och nu sitter jag här och skriver^^
imorn ska jag sova och sen blir de till att städa-.- jippiiii, elr. inte.
och sen på kvällen ska syrran firas, hon fyllde 18 igår så.
jaa....
nu ska jag nog snart gå och lägga mig,
godnatt puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback