sry

ledsen att de blivit lite dålig uppdatering(a)
skulle ha skrivit igår men de hann jag inte med^^
nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja, vilket är om tio min^^
jag vill göra något med någon kompis idag men nej, alla är upptagna så får sitta hemma och göraaa...
ja, får se vad man hittar på^^ kanske städa rummet:O
kanske till och med kollar på idolxD vem vet...
idag har jag mediekunskap och idrott, på idrotten ska vi hoppa trampets:D
fett skoj!:D får se om man vågar sig på att göra volt elr. inte;)
och hoppas inte att man skadar sig:O-.-
äsch då, tror knappast de:P hehe.
jag undrar vad man ska göra på den tre tim långa håltimmen förutom att äta lunch?:O
hmm...
nåja, nu måste jag avsluta!
Puss<3

kolla bilden jag tog i onsdags;D så fiiin(a)
det är ovanpå gondolen som jag stod btw:P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback