godmorgon!

godmorgon folket!
(om det nu är någon som läser denna blogg)
nu har jag städat mitt rum, dock rådda jag till det lite igen för att jag inte hitta mina p-piller:O vilket jag fortfarande inte gjort.. får helt enkelt ta en ny karta-.- fick värsta paniken för att jag inte hitta dom:O asså man är ju lite av ett kontrollfreak(a) måste veta var allt finnsx) nu snart så ska jag till forum med mor och syster, ska handla en almenacka^^ känner att det är lättare att hålla koll på saker i skolan då(= kanske kan tjata till mig något klädesplagg på rean(a) men får sex) men innan jag ska till forum måste jag hoppa i duschen!
So... c ya later!
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback