yeah, dålig uppdatering

haha, ja som sagt, jag suger på att uppdatera bloggen just nux)
men men, snart börjar skolan (exakt om två veckor från idag) känner mig faktiskt taggad inför skolan:D lite knas jag vet men asså känns som om jag gjorde så dåligt ifrån mig i våras att jag på något sätt vill bevisa att jag kan bättre(a) vilket jag vet att jag kan!=) men har liksom varit helt utmattad och inte orkat... hehe, men nu har jag haft lite lov och jobbat, vilket får mig att känna mig taggad för skolan igen:O hade inte samma känsla för ett år sen vid den här tiden, även om man för ett år sen började gymnasiet så var man sjukt skoltröttx) men nu vet jag vad för krav som ställs på mig och att jag inte ska ta mig vatten över huvudet(a) en sak i taget så går det nog:) på mig själv så förväntar jag mig att jag faktiskt ska jobba så självständigt som möjligt, vill inte vara för beroende av lärarna, vilket jag tror är bra=) och jag har alltid varit självständig i skolan, ända sen ettan(a)
hoppas detta året blir lika roligt som förra:D (minus en del tråkigheter som kunde unvikits de senaste året...) men jag har lärt mig av mina misstag, även om det gör ont att dem misstagen fortfarande syns idag så kanske ärren försvinner.. hoppas jag. Forgive and forget! please?(a) haha, aja, har lärt mig mkt senaste året om livet, om skolan och inte minst mig själv..
Just nu väntar jag på svar från mathias om när jag kan börja åka till honom=)
hoppas jag kmr ihåg att uppdatera bättre(a)
'til then,
kisses and hugs from your one and only ♥Sandra B

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissilicious

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAR DIIIIIIIIIIIIIIIG <333333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback