fäller inga tårar

Jag föll för dig.
du föll inte för mig.
jag blev ledsen.
du visste inget.
men sen gav du mig falska förhoppningar.
men det slocknade snabbt.
det hände en del saker som inte borde ha hänt.
det gör ont i mitt hjärta.
det hände igen och igen och igen...
sen sluta det.. jag gjorde ett misstag.
det känns fortfarande som om du inte har förlåtit mig..
du berättar aldrig något för mig.
jag har förlorat din tillit...
jag har fällt allt för många tårar för dig, allt för många...
det måste få ett slut.
men det slutar aldrig.. mina känslor slutar aldrig finnas för dig.
det gör ont i mitt hjärta...
Jag kommer aldirg släppa dig.<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback