glasögon

Hejsvejs!
ja, nu har man äntligen fått sina glasögon:D
vilket är skööönt, för då slipper jag ha ont i huvudet och ögonen!;D
har fått två par(a) men det är samma styrka på båda:)

och såhär ser man då ut i glasögonx)
Tycker jag ser lite bitchig ut;o
men men, skönt att ha dom som sagt!:)
längtar till fredag!:D då åker jag till katrineholm och stannar till onsdagen tror jag!:)
fett kul vi kommer haa:) fast felicia kunde tyvärr inte följa med:( hennes mor fyller år den första
men men, får bli en annan gång:) det blir jag och cissi helt enkelt!:)
och det funkar ju alldeles utmärkt!
imorn så ska jag klippa mig!:D det ska bli skönt att få bort dom där slitna topparna asså:o
men ska bara klippa topparna:) ska spara lite!
känner verkligen att mitt hår är slitetx(
blää..
haha, har tråkigt!;O
händer absolut ingenting här på nätet, naaada... eko, ekoo..
men men,
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback