helgen

det har väl varit en rätt okej helg, var i fredags i Jordbro/handen.
filmkväll hos sandra var det...
lördagen sov jag bort halva dan, sen åkte jag till pappa och dit kom lisa senare på kvällen:)
nu är det söndag igen-.- och det betyder att det är skola imorn...
det betyder att det är måndag imorn... måndag... hmm..
men snart är det väl helg snart igen då och då är det alla hjärtans dag...
inget jag är så big fan av eftersom jag inte har någon kärlek..
så har det varit i alla år, alltid deppig när det är alla hjärtans dag.
ska kanske i och för sig på bio på alla hjärtans dag med kompisar som också inte har någon kille:)
blir säkert bra, bara jag inte är ensam på alla hjärtans dag, skulle kännas ännu mer deprimerande.
nåja, nu orkar jag inte skriva mer.
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback