jobbig dag

det börja med att jag gick upp vid halv nio för att jag ville hämta mina glasögon innan skolan, men mamma hade inte betalt allt så jag kunde inte hämta dom-.-
sen missar jag precis 840, så fick sitta och vänta ett tag innan nästa buss kom, frös som fan...
väl i skolan så känner jag att jag är så jävla trött nu, eftersom att jag inte fick någon sömn-.-
bara låg och vred och vände på mig och somnade vid ett kanske elr. nåt.
slapp matten idag, visserligen inte så bra eftersom att jag inte kan gå på resurs i eftermiddag heller.
men men, får gå på fredag igen.
ja, just nu har jag håltimme till ett, skitkul-.-
sen är det svenska, om jag inte tar fel..
nåja,
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback