Onsdag och kväll

Ja då var det onsdag och imorn är det torsdag!:D
haha, rätt lågisktxD
nej, men det betyder att jag åker till romme imorn:D
efter skolan blir det hem till pappa och packa väskan och sen blir det väl till att åka nästan direktxD
i alla fall om jag tar den goda tid jag har på mig att packa i alla fall:P
ska bli skönt att få röra på sig! sitter liksom för det mesta på dagarna:O
ja, så är det i skolan, ingen idrott har man inte heller, vilket jag tycker är dåligt!
men men, nu ska jag få åka skidor i helgen och det blir första skidåkningen för den här säsongen!:D
ska bli skitkul och skööönt! hoppas verkligen på bra väder också:O tänk om man skulle få sol hela helgen(a)
nypistad backe och sol.. drömvädeeeeer!!:D
men men, ska in och kolla på vädret nu för helgen uppe i romme!:)
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback