Romme!

nu är man hemma från romme då!:) det har varit rätt kallt men det har även varit kul att få åka lite skidor!^^ nu är jag rätt trött och jag är hemma hos pappa^^ även fast jag sov hela vägen hem så är jag ändå riktigt jävla trött-.- ska försöka komma i tid i säng, även om jag får sova till halv elva imorn(a) men behöver verkligen sova känner jag:O fett skönt det ska bli att sova i sin egen säng!:D
imorn har man bara en lektion som börjar kvart över ett och slutar tjugo över tre:) sen blir det till att sitta kvar i skolan och vänta på mitt utvecklingssamtal som börjar först halv fem-.- suck...
hoppas på att mina glasögon blir klara denna vecka och då innan fredagen tack:O för då drar jag till katrineholm med Cecilia och Felicia:D fett kul vi kommer haaa!! åker hem på onsdagen vecka nio!=)
nej, nu börjar jag bli hungrig!:O hoppas maten är klar snart!!
ska kolla det nu:)
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback