skola och huvudvärk

ja då sitter man i skolan då som vanligt.
lektionen börjar tjugo över och då är det grafisk som gäller:)
tycker det är rätt kul att ha det:) man har ju en bra lärare också, jesper.
fast nackdel är väl att vi sitter vid datorerna hela lektionerna och jag får sån jädra huvudvärk av det-.-
ska imorn till en optiker så ska se om jag måste ha glasögon, eftersom det är det som är anledningen till att jag får ont i huvudet:/
på lördag blir de casting i globen shopping för talang:O help:S
vet inte om jag kanske bangar på det, ska ändå gå till idol sen i mars/ april elr. när de nu är:P
hehe(a)
men nu orkar jag inte skriva något mer!
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback