SOOOL!:D

okej, en dag som började med skit men slutade med bra!:D
vakna och var så jävla tröt-.- funderade på att ligga kvar och skippa den ända lektion jag hade, men jag tog mig upp eftersom det var grafisk design och ossian bad mig att komma. väl i skolan gick det väl okej på lektionen, jobbade på men photoshop ville inte det jag ville, det krånglade-.- men men, sen åt man lunch och sen åkte man hem:)
var hemma ett tag men åkte sedan in till stan för att träffa Alex:)
vi tog en läsk och satt bara och prata i typ en timme;O var rätt kul!:)
Skönt att träffa en kille som kan prata och inte bara sitter där som ett fån och inte säger något:P
då slipper jag prata hela tiden(a)
men men, han var i alla fall jättesöt och det blir väl så att jag träffar honom nästa vecka också, innan jag åker till romme:)
för i helgen ska han till london;O lite tråkigt:/ hade velat gå på bio på söndag med honom, men men, så är det...
Ja, vädret har ju varit toppen idag och såklart så passade jag på att fota!;D
blir även så glad och energisk när det är sol:)
speciellt nu under vinterhalvåret då det är för det mesta mörker-.- och då blir man bara så depp.
längtar till april då det börjar bli varmt och snön är för hoppningsvis borta;O
nu ska jag nog börja fixa middag;O
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback