Försöker bara bli lycklig

hur ska jag börja?
asså jag försöker bara bli lycklig.
Jag vill bara vara lycklig.
Jag vet att jag riskerar att bli sårad, men jag bryr mig inte.
vill bara vara lycklig.
jag kanske blir sårad, jag kanske vill ta livet av mig, men jag bryr mig inte.
jag kan klara av det, för jag försöker bara hitta lyckan.
Jag försöker bara vara glad.
Du gör de inte lätt för mig, verkligen inte.
Jag gör de inte lätt för mig.
Jag ska skita i det som hänt och försöka fortsätta framåt.
försöka, men det blir inte lätt.
och speciellt inte när du ska vara arg på mig.
Jag vet att du inte kmr vara arg på mig för alltid men det är fortfarande svårt.
eller du är inte arg, du är besviken...
och det är nästan värre än att du skulle vara arg på mig.
Jag ska aldrig mer ljuga för dig, jag lovar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback