ingen som helst insperation

jaha, nu sitter man här och försöker skriva sin skräcknovell-.-
vet inte vad de är med mig, jag brukar alltid lyckas med att få ihop en novell, inga problem.
men just nu står det helt stilla, kommer inte på något bra alls. helt tomt.
det är så frustrerande för första utkastet ska in på tisdag liksom:O
börjar få lite smått panik.
sen ska jag läsa också, men jag vet inte om jag klarar av att läsa den där boken, är helt förvirrad och fattar ingenting.
Hanteringen av de odöda av john ajvide lindqvist är det jag läser...
ska skriva loggbok till den också.
asså jag brukar aldrig ha svårt med skrivandet elr. läsandet, förstår inte vad det är med mig.
känner mig helt borta, som om jag är här men samtidigt inte är här.
jag vet inte vart jag ska ta vägen, är så vilse just i allting...
försöker hitta vägen igen men har gått riktigt vilse den här gången.
kan någon hjälpa mig att hitta vägen igen?
jag har gått vilse..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback