lördag!:D och plugg...

ja, för första gången i min livshistoria så ska jag plugga på en lördag-.-
har fyra grejer som ska va klara till nästa vecka, mamma mia...
fattar inte hur jag ska bli klar med novellen, elr. ah, vet inte om det blir en novell direkt, den kmr säkert bli sex sidor lång och max fick man skriva tre:P
men men^^
sen ska jag även läsa och skriva läslogg-.- det är riktigt segt de...
sen ska jag skriva en artikel klart i engelskan, men den är rätt intressant och rolig att skriva, så no problem there;)
och till sist ska jag fota medier i hemmet^^
det är också en relativt lätt grej att göra så:P
men nu måste jag börja!
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback