söndagkväll och inget gjort

nu de var de söndagkväll och jag lyckades aldrig komma någon vart med mitt skrivande...
lisa har vart här, hon kom hit vid halv fyra typ^^
vi skratta mktxD meen de gör vi alltid:P
HAHAA! och jag lyckades bli rädd för ett sms-.-
shame on me säger jag bara(a)
imorn börjar man ju då vid kvart över ett;D kan sova till halv tolv, skööönt:)
elr. kom på att jag måste upp vid elva och hoppa in i en dusch, men men de är ju länge det med(a)
på tisdag ska jag på jobbintervju!:D är lite smått nervös men det känns ändå rätt bra:)
gäller bara att inte säga fel saker på intervjun:)
men nu måste jag hämta nåt att dricka:P
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback