tråk, tråk, tråk

jaha, vad gör man när man kommer hem hyffsat tidigt och har tråkigt?
jo, man startar en maskintvätt, tvättar för hand, städar rummet och rensar garderoben.
Japp, det är vad jag har gjort sen jag kom hem vid typ tre.
haha, känner mig riktigt duktig(a)
skulle ha suttit och pluggat nu men glömde boken i skolan-.-
smidigt.
ska ha prov på tisdag, så det vore bra om jag plugga nu:O
men glömsk är man-.-
funderar på att komma i tid i säng ikväll...
men även om jag är trött och går och lägger vid tio så kan jag inte somna, ligger vaken typ en timme, om inte mer.
något jobbigt eftersom att jag vill sova, fast ändå inte.
asså vill kunna sova utan att ha mardrömmar, det är så sjukt jobbigt att ha det:(
får inte sova ordentligt och det resulterar i att jag är trött dagen efter och då kan jag inte koncentrera mig i skolan, vilket resulterar i dåliga betyg eftersom att jag inte får något gjort i skolan.
jag vill ju vara bra i skolan och så, men det funkar inte med den dåliga sömn jag får:/
vet inte vad jag ska ta mig till! 
är helt vilse... 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback