halsont?:s

ah, hemma hela dagen idag, skulle ha pluggat, men har verkligen inte orkat, mitt huvud har känts så tungt och jag har haft halsont hela dagen-.- att bli sjuk är det sista jag behöver just nu-.-
behöver verkligen plugga och fixa här hemma liksom...
jag hoppas det inte blir något värre, typ feber och grejer, usch nej-.- ingen lust med det.
får försöka att bara ta det lugnt och inte göra för mkt!
skönt att man är ledig på måndag i alla fall:)
ah, höll på att svimma förut också-.- typ blev jätteyr, synen försvann lite smått och ljudet blev dovt.
vet inte vfr det blev så, för mådde bra ena stunden men den blev det så?
känner att jag inte fattar någonting just nu, allt är en ända röra, bara så förvirrad.
feel so stupid..
men ska inte skriva om mitt depp nu igen-.- ingen orkar väl höra ändå så..
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback