Plugg, plugg och åter plugg! och lite renovering(a)

vet, jag vet! nu har jag varit dålig(a)
men dom senaste dagarna har det inte hänt någonting allsxD har bara pluggat som en galning, helt sjukt asså:O och det roliga är att jag tycker det är kul att plugga ekonomixD
sen har jag läst på genreboken, men kmr nog inte hinna klart med den tills på onsdag=/ usch, vad taskig jag känner mig, eftersom att det är ett grupparbete.. fast tror inte jag är ensam i gruppen om att inte ha läst ut den då(a)
men ska försöka att läsa så mkt som möjligt till dess i alla fall:)
sen idag har jag inte pluggat alls!:O har inte hunnit med det alls.
har hela dagen hållt på att fixa i mitt rum, har tagit ner min våningssäng, packat ner mina grejer i en kartong, flyttat på skrivbordet till vardagsrummet, in med ny säng, satt upp en ny bokhylla, satt upp en spegel på en betongvägg, (tro mig det är inte lätt!:O) och tillslut packat upp alla mina grejer.
asså hjälp, fattar inte hur jag har orkat med:o känner mig som värsta duracellkaninen:O
typ energin tog aldrig slut:O förräns nuxD
typ från hundra till noll på två sekunder..
godnatt!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback