Stan och middag ute

hejhopp!
idag var det stan som gällde:)
gick i butiker och jag fick presenter köpta:D känns skönt(a)
men det återstår en present;) och det är Cecilias present;D
men i alla fall, det var rätt kul att gå och kolla äääven fast man inte kunde köpa nåtx)
men men^^
sen gick vi hem och tog det lugnt, sen fixa oss lite för att sedan gå ner till stan och äta:)
det blev kinarestaurang, vilket var vääldigt gott:D hade inte ätit det på jättelänge:O
så det var verkligen gott:)
Jag stod för maten(a) tihi..

Nöjd Cecilia efter att slippa betala;D

och där ryker mina pengar;o
eko i plånboken nu..

haha, men är ändå glad för att jag fick bjuda!;)
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback